21. 9. 2012.
- Strateški sporazum HT-a i Googlea omogućuje učinkovite kampanje za obrtnike te male i srednje poslovne korisnike
- Hrvatski Telekom je prvi telekom operator u Hrvatskoj koji je postao Googleov AdWords Premier partner nudeći Google AdWords obrtnicima te malim i srednjim poduzećima
- Sporazum proširuje HT-ov portfelj usluga za obrtnike te male i srednje poslovne korisnike
Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, na današnjoj je konferenciji za medije održanoj u sklopu Weekend Media Festivala najavio strateški sporazum s Googleom postajući tako prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj. Posrijedi je prvi sporazum koji je Google sklopio u regiji s telekom operatorom koji nudi Google AdWords oglašavanje obrtnicima te malim i srednjim poduzetnicima. Kako bi svoju ponudu dodatno unaprijedio, HT nudi obrtnicima te malim i srednjim tvrtkama postpaid plaćanje oglašavanja putem Google AdWordsa.
Hrvatski Telekom kao Google AdWords Premier partner obrtnicima te malim i srednjim poslovnim korisnicima omogućuje oglašavanje na Googleu po načelu: ključ u ruke, gdje će HT upravljati online kampanjama korisnika i osigurati njihovu učinkovitost putem kontinuirane optimizacije.
Od oglašivača se ne očekuje posebno znanje niti trošenje vremena i novca na organiziranje i upravljanje učinkovitom kampanjom. Korisnik odlučuje što želi oglašavati i gdje - u kojem gradu, regiji i/ili zemlji - ovisno o tome koja je njegova ciljna skupina korisnika, kao i područje rada, a Hrvatski Telekom u suradnji s Googleom osigurava da se kampanja optimizira na najefikasniji način u okviru budžeta odabranog paketa usluga. Također, Hrvatski Telekom nudi 24/7 podršku za oglašivače putem svoje Službe za korisnike. Uslugu mogu koristiti i tvrtke koje nisu korisnici ostalih usluga Hrvatskog Telekoma.
"Naš strateški sporazum s Googleom unaprjeđuje postojeće odnose s obrtnicima te malim i srednjim poduzećima. Potiče ih da koriste online oglašavanje te pronađu nove klijente. Dodavanjem Google AdWords oglašavanja našem cjelovitom portfelju poslovnih usluga, možemo dodatno poboljšati vrijednost njihova poslovanja", istaknuo je na press-konferenciji Ivan Skender, operativni direktor Sektora za marketing za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma.
"Sretni smo zbog suradnje s HT-om. Partnerski program Premier SMB upravo je kreiran za pomoć obrtnicima te malim i srednjim tvrtkama koje nemaju vremena ili resursa da upravljaju svojim online reklamnim kampanjama. Hrvatski Telekom tako može ponuditi Google AdWords savjete, znanje i iskustvo vezano za AdWords tvrtkama koje žele doći do novih kupaca putem online oglašavanja", naglasio je Yiannis Pagkalos, Googleov menadžer za strateške partnere u SEEMEA regiji.
O Hrvatskom TelekomuT-HT Grupa vodeći je pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj koji nudi usluge fiksne i mobilne telefonije, veleprodajne usluge te usluge interneta, uključujući IPTV, podatkovne i ICT usluge.
Hrvatski Telekom d.d. i njegova povezana društva pružaju usluge elektroničke komunikacije kao i ICT usluge na temelju kvalitetno izgrađene i održavane elektroničke komunikacijske mreže na području Republike Hrvatske. Uz pružanje usluga fiksnih telefonskih linija (pristup i promet fiksnim telefonskim linijama, te dodatne usluge fiksne mreže), Grupa pruža i širokopojasne usluge, payTV usluge i ICT usluge te usluge prijenosa, te radi s GSM, UMTS, HSDPA i LTE pokretnim telefonskim mrežama.
O Google AdWords Premier SMB partnerskom programuGoogle AdWords Premier SMB partner program povezuje sporazumne AdWords partnere s tvrtkama koje žele stručnu pomoć u stvaranju, upravljanju i optimizaciji njihovih online reklamnih kampanja. Google na svakom tržištu radi s ograničenim brojem Premier partnera koji dokazano pridonose realizaciji Googleovih oglašivačkih rješenja za obrtnike te mala i srednja poduzeća., Premier SMB partneri imaju pogodnosti izravnog pristupa Googleu i podršku svih vrsta - izvršnu, tehničku, prodajnu, marketinšku, račun i partnerski management.
O Google AdWordsimaAdWords je jeftin i učinkovit način koji omogućuje tvrtkama svih veličina da oglašavaju svoje proizvode i usluge točno u vremenu kad su njihovi kupci u potrazi za njima. Korištenjem modela cijene po kliku, tvrtke mogu odabrati i ponuditi ključne riječi koje se odnose na ono što se prodaje i platiti samo kad zainteresirani korisnik klikne na njihov oglas. Napredne opcije određivanja ciljeva, prilagodljivi oglasi i detaljno izvještavanje omogućuju oglašivačima da evaluiraju prednosti i realizaciju svojih reklamnih aktivnosti s modelom cijena po kliku.