10. 11. 2010.
Prema rezultatima istraživanja provedenog među naručiteljima časopisa Reader's Digest u Hrvatskoj u kategoriji internetski poslužitelj četvrti put za redom pobjednik je T-Com, a u kategoriji mobilni operater prvo mjesto pripada T-Mobileu. Istraživanje vezano za povjerenje pojedinim robnim markama, u kojem je sudjelovalo 677 ispitanika, provedeno je u razdoblju od 20. svibnja do 15. lipnja ove godine.
Prema rezultatima ovog istraživanja T-Com je četvrtu godinu za redom ponio vrijedno priznanje „Trusted Brands Hrvatska 2010“ u kategoriji internetski poslužitelj.
Od 677 ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju najviše povjerenja ukazano je T-Comu koji je dobio 60,6 posto glasova ispitanika. Od onih koji su naveli T-Com kao ponuđača njih 85,4 posto su ujedno i kupci proizvoda i usluga T-Coma.
T-Mobile je ponio vrijedno priznanje „Trusted Brands Hrvatska 2010“ u kategoriji mobilni operater, sa ukupno 46,6 posto glasova ispitanika. Čak 87,9 posto ispitanika koji su naveli T-Mobile kao ponuđača su ujedno i kupci proizvoda i usluga T-Mobilea.
Reader's Digest je 2001 pokrenuo nagradu European Trusted Brands, a istraživanje se danas odvija u 18 evropskih država, te u njemu godišnje sudjeluje oko 32.000 ispitanika.
Hrvatska gospodarska komora podupire istraživanje, a analizu dobivenih rezultata je provela nezavisna agencija za istraživanje tržišta Mediana Fides iz Zagreba.