T-Hrvatski Telekom, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, privukao je više od 100 000 korisnika interaktivne digitalne televizije, MAXtv-a, što je porast broja korisnika od 40 posto u odnosu na kraj lipnja ove godine.
Pokrenut u rujnu 2006. kao usluga dostupna isključivo putem T-Comove superbrze širokopojasne mreže, MAXtv korisnicima nudi bogat izbor od čak 100 domaćih i stranih televizijskih kanala, digitalnu videoteku s više od 2000 filmskih naslova, uslugu snimanja televizijskog sadržaja Snimalica kojom se može upravljati putem interneta i SMS-a te mogućnost gledanja programa u HD rezoluciji.
Irena Jolić-Šimović, članica Uprave T-HT-a i glavna izvršna direktorica za T-Com kazala je: ”Iznimno smo zadovoljni što je MAXtv stekao tako velik broj korisnika u svega dvije godine. Nastavit ćemo razvijati nove inovativne usluge i obogaćivati sadržaj MAXtv-a kako bismo ga učinili još atraktivnijim.”